לבקבוקים הנ"ל יש שם של "כלי" דסוף סוף כלים הם ומטבע הדברים שיהיה לכלים ערך מסויים כל אחד לפי עניינו, ולכן בנ"ד ההגדרה היותר נכונה לומר דבחזרתם הוי מקח וממכר אנו מוכרים אותם לחנות ומקבלים בעבורם סכום כסף מסויים וא"כ בודאי שאין להסתכל עליהם כאילו הופכים לכסף, והיות ודין כלי שמלאכתו להיתר מותר לטלטלו מחמה לצל כמבואר בשלחן ערוך בהלכות שבת ריש סימן שם, והיינו למנוע הספד שלא יתקלקל וכדו', א"כ הוא הדין כאן בבקבוקים הנ"ל דהוי כלי כקנקן וכדו' דמלאכתו להיתר ועל מנת שלא יזרק ולמנוע הפסד אפשר להרימו מהשלחן ולהניחו במקום שמור. וכן כתב כיוצא בזה המשנה ברורה (סימן ש"ח סעיף קטן ז). ע"ש.