Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום רב. ראיתי בספר של הרב הגאון משה לוי זצוק"ל שבמים יס"ב זה 50 מעלות וחצי בישול זה 25 מעלות. רציתי לשאול הכיצד יתכן כדבר הזה. הרי מים בטמפרטורת החדר היא בין 18 ל21 יוצא שחצי בישול צריך להיות בין 29 ל 32 בערך. והלא ידוע שטמפרטורה היא סתם מוסכמות חברתית נקודת האפס יכולה להיות מוגדרת שונה בין שיטות מדידה שונות. רציתי לדעת האם הרב מזוז שליט"א מסכים לדעה הזאת? ואם כן למה? כמו כן אשמח לדעת היכן אפשר לראות את כתבי היד של הספר אם יש כאלו. או קובץ מקורי שהרב זצ"ל עצמו כתב.

הרב רזיאל כהן

הדברים שהבאת בשם מו”ר הגר”מ לוי זצ”ל – באמת תמוהים לכאורה, והטענה שטענת עליו – נראית צודקת.
אולם עד שאתה מבקש לבדוק את הדברים בכתבי היד של הספר (דבר שאינו בר ביצוע לעת עתה), אשמח אם קודם כל אתה בעצמך תציין לנו במדוייק היכן ראית דברים אלו בספריו הנדפסים של הגר”מ לוי זצ”ל. או אז נוכל לעיין בשאלתך כדבעי. בתודה מראש.

שאלת המשך: יד סולדת בו.

המשך לשאלה 81997 שאלתי לגבי דעת הרב משה לוי זצ"ל בשיעור יס"ב. שהוא כותב כחמישים מעלות וחצי בישול 25. הרב רצה לדעת היכן הדברים כתובים. מנוחת אהבה חלק א פרק ג הלכה ג

הרב רזיאל כהן

חזרתי לעיין בהשגתך, ואכן נראים דבריך. שאלתי ע”ז את אחד מתלמידיו המובהקים של מו”ר הגר”מ לוי זצ”ל, והשיבני שגם הוא נתקשה בקושייתך מזה זמן רב ולא מצא יישוב.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן