הכנסת קדירה חיה לתנור בערב שבת
נכון. וכן כתב במנוחת אהבה פרק ג’ הלכה ז’
שלום לרב הגמרא אומרת במסכת שבת דף מ: שכלי שני לא מבשל, תוספות שם שואלים מדוע ולבסוף מתרצים שכלי שני דפנותיו קרות והוא מתקרר מהר ולכן אינו מבשל שאלתי היא מדוע הרי בסופו של דבר אין הבדל בטמפרטורת המים וגם אם כן אז מקסימום במעלה אחת פחות
ההבדל הוא שכלי ראשון דופנותיו חמים “ומחזיק חומו לזמן מרובה”, וכלי שני דופנותיו קרים והולך ומתקרר. וכל זה מבואר בתוס’.