נופש מהעבודה
אם אין בעיות של צניעות (מצד צוות המלון מרצים וכדו’) והבעל אינו מתנגד מותר
לערוץ הוואטסאפ: https://chat.whatsapp.com/DElYnQrrjPW…
לאתר הישיבה: https://www.ykr.org.il/vod?program=7408
לערוץ היוטיוב: https://www.youtube.com/@user-od5mp2rc5p
לערוץ הטלגרם: https://t.me/dafyomikr
אם אין בעיות של צניעות (מצד צוות המלון מרצים וכדו’) והבעל אינו מתנגד מותר
הבל הבלים אמר קהלת
שלום וברכה
בשאלה לא מבואר אם היה בסיר מאכל בשרי או לא ונפרט
אם היה בסיר הבשרי רק מאכל פרוה הכל מותר
אם היה בסיר בשר או עוף והמכסה החלבי היה בן יומו או מלוכלך והזיעה היתה בדרגת חום שיד סולדת בו הכל נאסר (האוכל נאסר והסיר והמכסה צריכים הגעלה)
אם המכסה נקי ולא היה בן יומו (לא השתמשו בו לחלב ב24 שעות האחרונות) הסיר והמאכל מותרים והמכסה החלבי צריך הגעלה
כן מבואר בשו”ע סימן צ”ג ס”א ובהוראה ברורה שם
לדעת מרן אין מברכים הגומל רק על ארבעה הנזכרים בגמרא, וזה לא שייך להם. לכן יעשה מסיבת הודיה בבית בפני עשרה (כולל אותו) ויאמר נשמת כל חי. אפשר גם עשרה מבני המשפחה.
(השו”ת מתוך עלון פניני הפרשה מספר 1118).
תעשו סעודת הודיה משפחתית בבית (בעשרה), ובעלה שיחיה יאמר בשבילה נשמת כל חי. אין כאן לא תאונת דרכים ב”ה ולא נס היוצא מגדר הטבע.
(השו”ת מתוך עלון פניני הפרשה מספר 1116).
אם בטוח שיקפידו, אפשר להתארח אצלם ואין לחוש לבליעת הכלים. ועיין בשו”ת יחוה דעת חלק חמישי (סימן ל”ב).
(השו”ת מתוך עלון פניני הפרשה מספר 1116).
אם הטעם פגום אין חשש, ומכל מקום המחמיר תבא עליו ברכה.
(השו”ת מתוך עלון פניני הפרשה מספר 1116).