לגבי משחקים בשבת. ראיתי במנוחת אהבה שאוסר את כל המשחקים כמו כדור מטעם מוקצה מחמת גופו. ולא הבנתי, הרי הטעם של השיבולי הלקט שהביא הרב שאסור כדור זה כיוון שאינו ראוי לצור על פי צלוחית כיון שממאיס. ואין את הטעם הזה במשחקים אחרים ולכאורה בשלמא כדור שממאיס ואינו ראוי לכלום ורק למשחק ולכן זה מוקצה מחמת גופו אבל שאר המשחקים שלא ממאיס למה לומר שמחמת גופו הם מוקצה, אפשר לומר שבאמת הם כלי שמלאכתו להיתר ואסור משום שהנאת משחק זה לא צורך. ומאיפה לרב שהם מוקצה מחמת גופו?