טעה בקידוש שחרית
יצא ידי חובה, ואף הוציא אחרים אף שהם עומדים ע”פ הסברות שכתבו הפוסקים לגבי קידוש של ליל שבת, עיין למרן בב”י סי’ רע”א וחזו”ע ח”ב עמ’ ט”ו ואילך.
שלום עליך, כבוד הרב ותודה גדולה על כל פועלך.למי שפוסק שמלאכת כותב בשבת היא רק בכתיבת כתב אשורי- האם כתיבה בכתב העברי הקדום תהווה איסור דרבנן?תודה רבה, שבוע טוב וכל טוב.
אם כוונת השאלה לכתב העגול שלנו (או לכתב שנקרא “כתב ספרדי”) דבריכם נכונים שאיסורן רק מדרבנן.