Menu
שאל את הרב
print
אא

המשנה ברורה מפרש בהלכטת שבת סימן רצו סימן ו דיבור המתחיל ''מיושב'' שיש לעשות קביעות כדי לצאת ידי חובה, כולם צריכים להיות באותו ''מצב'' ישיבה. אבל במקרה שיש אנשים בעמידה, אז האם עדיף לכולם (כולל המברך) לעמוד כדי לדאוג לקביעות כדי להוציא ידי חובה כולם? תודה רבה מראש לתשובה הרב

הרב חנוך הכהן

לא ראיתי שם שהענין הוא שכולם יהיו באותו “מצב” אלא שישיבה זה קביעות ועמידה זה לא קביעות, וא”כ פשוט שאם יש חלק שעומדים אין להעמיד את כולם, אדרבה יש לנסות להושיב גם את העומדים.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן