שם ה’
באמת כן מפורש בשו”ת תורה לשמה סי’ תצ”ו להקל בזה בכל שמות הקודש מלבד אדנו”ת וי”ה, והמנהג היום להחמיר הוא כנראה ייבוא ממנהגי האשכנזים.
יש תליון עם צירופי אותיות משם ע"ב, כגון: פה"ל. האם יש בזה קדושה בכלל (מעבר לכתב אשורי)? האם ניתן להיכנס עם זה לביה"כ ללא כיסוי כלל, ו/או תחת החולצה?
בכל אלו אין קדושת השם, ומותר למחקן במקום צורך (ע' יריעות שלמה ח"ד פ"ג ס"ט וסי"א), ומכל מקום נכון להחמיר שלא ליכנס בהם לבית הכסאאלא בכיסוי או תחת החולצה.