שאל את הרב
print
אא

ציווי הכתוב " לא תישא פנים ולא תיקח שוחד ",,,,,, אך כאשר הכתוב מתייחס להשי''ת ,,,, " אשר לא ישא פנים, ולא יקח שוחד " ,,,,לא זכיתי להבין את זה כאשר מדובר בבורא עולם ! ילמדנו רבותינו .

רבני בית ההוראה

כנראה שאלתך איך ה' יכול לקחת שוחד והביאור פשוט שהמצוות ומעשים טובים שאדם עושה הם כמו שוחד והמחילה שה' מוחל זה נשיאת הפנים.
(וע"תורה תמימה על פסוק "ישא ה' פניו אליך"נ ולמרן שליט"א בספרו דרכי העיון 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן