שאל את הרב
print
אא

רצינו לשאול (באופן כללי) מה דעת מרן רה"י שליט"א ודעת מרן הראשל"צ זצ"ל לעניין טיפולי פוריות ואימוץ ילדים?

הרב אליהו מאדאר

לפי הידוע לנו טיפולי פוריות אם עברו שנתיים מהנישואין ולא נתעברה, אפשר להתחיל לעשות בדיקות בתחלה אצל האשה ואח"כ אצל הבעל באופנים המותרים ואכמ"ל רק שיעשו כן במקמות מסודרים ומושגחים היטב שלא יצא מכשול ח"ו.
ולגבי אימוץ ילדים, אין ידוע לנו רק האחרונים עוררו שיש בהם בעיות של יחוד וחו"נ וכיוצא וצריך זהירות, וה'יעזור לכל ישראל ויפקוד בקרוב לכל חשוכי הבנים, בזרע קודש של קיימא.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן