תיקון קוראים
מזה שכתוב שישמע בשבת בשחרית, מובן שמדובר שטעה שיום חול. ופשוט.
מיהו דווקא בהלכה זו שדילג פסוק אל בוקרא בטעות או שינה משמעות אין הבדל בין חול לשבת.

אני בחור קרוב לגיל כ' שנה אני גר בחו''ל ואני לומד בישיבה בא''י בשיעור ג' ,ואני מרגיש שמוכן אני להתחתן ולא רק את זה אלא גם שאני חייב להתחתן עכשיו כי יש לי נסיונות גדולים ביחס לקדושה שנר' שע''י החתונה יציל אותי מהם, אלא שבישיבה אף אחד עדיין לא התחתן בשיעור כזה ובגיל כזה ולכן אני ''מפחד'' ממה שיגידו, וכן ההורים טוענים שאני עדיין יותר צעיר, ואני ''תקוע''
חז"ל אמרו עד עשרים שנה הקב"ה יושב ומצפה לאדם שישא אשה כיון שהגיע עשרים ולא נשא אומר עליו תיפח עצמותיו ח"ו וכן הלכה שאין להתעכב יותר מידי ואף שבשביל לימוד תורה התירו הנה היום אפשר ללמוד גם אחרי הנישואין בכולל ב"ה ובפרט מי שליבו תוקפו שאין לו רשות להתעכב.
וכ"ד מרן הגר"ע זצ"ל כנודע, ולהבדיל בין החייים כן דעת מרן ראש הישיבה נר"ו, ויודוע שכן הורה הגאון רבי חיים קנייבסקי נר"ו לישא אשה בגיל ח"י י"ט, וכן נהג למעשה בבניו ונכדיו. ואף שהיום רוב הישיבות אינם נוהגות כן מה נעשה להם ומה יש לפחד מהם שידברו מה שהם רוצים תסביר להם ויה"ר שיבינו אותך, ולכל היותר יוציאו אותך מהישיבה, תלך לכולל ותלמד שם בשקידה ובטהורה
רק צריך שתדע שבאמת בשל אתה וראוי לנישואין ודבר עם הוריך וגם תלמד ספרי מוסר ויראה ושמור על עצמך כי אף אחרי הנישואין נכון שיש לו פת בסלו מ"מ לפעמים יש ניסינות יותר לכן חזק עצמך בקדושה ויראה וה' יהיה בעזרך