שאל את הרב
print
אא

בעלון בית נאמן מס' 1 אמר הרב שבזמן מלחמת ששת הימים האפיפיור אמר שבירושלים נלחמים רק בחרבות, ולכן גרם בזה שמתו 400 איש בחרבות. מה כוונת הדברים ומה מקורם? האם לא נלחמו בכלי נשק במלחמת ששת הימים?

רבני בית ההוראה

בעיר העתיקה נלחמו פנים בפנים ועברו מדלת לדלת ולכן בעוונות נפלו כ400 חיילים היו"ד  

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן