הפיוט אינו נוגד את ההלכה, אלא כוונתו שבסה"כ בד' ימים, אנחנו "סובבי תורתך פעמים ארבעה" וביום החמישי לאחר שהקפנו בכל יום פעם אחת כעת אנחנו סובבים פעם חמישית. ובהושענא רבא מבואר בש"ע (סי' תרס"ד סוף סעיף א') שמקיפין 7 פעמים.
השואל צודק. כשכתבתי להתיר סמכתי על המבואר בש"ע (סי' תרכ"ט סעיף ד') שפשתן שניצק וניפץ אינו אסור לסכך בו רק מדרבנן, ולכן להעמיד בו הסכך כשר (כמבואר בריטב"א סוכה יא:). אולם באמת זו טעות, שגם מרן לא כתב שאסור מדרבנן אלא קודם שנטווה לחוט, אבל אחר שנטווה לחוט מקבל טומאה מן התורה, וממילא לא כדאי לכתחילה לקשור בו הסכך. וכן ראיתי למרן ראש הישיבה נר"ו בכתביו שפסק להחמיר בזה לכתחילה.
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.