שאל את הרב
print
אא

מי ששכח יעלה ויבוא בראש חודש, אבל הזכיר את ראש חודש באחת הברכות, כגון בשמע קולנו התפלל שיהיה לו חודש טוב וכו', האם צריך לחזור, או יוצא ידי חובתו בהזכרה זו?

הרב רזיאל כהן

אם עדיין לא סיים את התפלה – יחזור לברכת "רצה" ויזכיר שם יעלה ויבוא כהוגן. אבל אם סיים תפלתו – אינו חייב לחזור, אבל ראוי שיחזור בתורת נדבה (חזון עובדיה – חנוכה עמוד ע"ר).
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן