שאל את הרב
print
אא

איך נכון לכתוב את התנועה - שְבא או שְוא או שְווא, ראיתי בתיקוני הזוהר שכותב שְב"א

הרב שלמה יהונתן מאזוז

שוא או שבא, ולשניהם יש טעם כמבואר בלחם הביכורים שער ח' – שער התנועות.

ובכמה מקומות במקרא ובחז"ל מתחלפת בי"ת רפויה בוא"ו וכמ"ש הרמב"ן בפרשת ויצא פרק ל' פסוק כ'  על הפסוק "זבדני אלוקים אתי זבד טוב" ע"ש

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן