שאל את הרב
print
אא

מדוע אנו מברכים "לִישב" בסוכה ולא לשבת בסוכה? ובחזון עובדיה ועוד כתבו שזה שייך לכלל שבוכל"מ לפני יו"ד שוואית, יקבלו חיריק והאות י' נחה, כגון יְרושלים - לִירושלים. - איך הכלל הזה שייך כאן? - הרי אין מילה כזו שמתחילה בשווא יְשב שנאמר לִישב?

הרב חנוך הכהן

אין מלה כזאת כי תמיד תסמך אליה אות השימוש, אבל דעת מרן ראש הישיבה שליט"א שהל' בצירי, וע' באור תורה תשרי התשס"ו סי' י"ב.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן