שאל את הרב
print
אא

לאחרונה נגלה לי שקיים ספר נוסף בשם "סנסן ליאיר", אך הוא קדום יותר ושייך לרב חיד"א. רציתי לדעת, האם יש סיבה שמרן הרב מאזוז בחר לקרוא לספרו בדיוק באותו השם כמו החיד"א?

הרב אדיר כהן

בהקדמה הוא כתב כמה טעמים למה קרא בשם זה. עיין שם.

ומה שיש עוד ספר קדום בשם זה, אין בכך כלום, וכמדומה שרוב שמות הספרים יש כמה מחברים שקראו בשם זה. ולדוגמא ספר "בית דוד" יש בית דוד דסלוניק, ובית דוד ביסטריץ, ובית דוד לייטער, ובית דוד טעביל, ועוד.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן