שאל את הרב
print
אא

האם יש עניין/היתר להקדיש מעט זמן(אולי בימי שישי/בין הזמנים) להקדיש לימוד לספרים בהם מובא עצות לשיפור הזיכרון וכו' וכן תרגילים שעוזרים לפתח את הקישור בין תאי המוח או שמא חייב להיצמד להדרכה הכללית שהפיתרון לזכירה הוא 'חזרות' ?

הרב מאיר גבאי

אכן מותר וגם רצוי, וכמו שחז"ל כתבו בשלהי הוריות עצות לכך. וראיתי כיו"ב ספר בשם זיכרון טוב לפניך, ועוד…

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן