תיקון קוראים
מזה שכתוב שישמע בשבת בשחרית, מובן שמדובר שטעה שיום חול. ופשוט.
מיהו דווקא בהלכה זו שדילג פסוק אל בוקרא בטעות או שינה משמעות אין הבדל בין חול לשבת.

בספר התשבי מובא שחז"ל קראו לע"ז של הגויים "יראתם", והטעם ידוע. ובגלל הצנזורא לא פירש. ואני שאלתי היא מהו ה"טעם הידוע"?
בספר התשב"י לא כתוב מפני הצנזורא ואיני חושב שזה הטעם אלא שהסיבה פשוטה וא"צ לכותבה.
אבל אפש"ל טעם (ואיני יודע האם זו כוונת המחבר) שהאללים אינם מושיעים ואינם מועילים, וא"כ אין בהם כלום לאוה"ע אלא יראה שהם יראים ממנה.