שאל את הרב
print
אא

לנוהגים לברך ספירת העומר לפני שיר המעלות ועלינו לשבח איך מותר והרי תדיר ושאינו תדיר תדיר קודם? 

הרב משה חדאד

כבר כתב ע"ז מוה"ר הגר"מ לוי זצ"ל בשו"ת תפלה למשה ח"ב סימן ט"ו שלא שייך בזה תדיר ושאינו תדיר משום ששיר המעלות ועלנו לשבח זה רק מנהג רשות וספירת העומר יש להקדימה כמה שאפשר לכן עדיף לספור מיד אחר העמידה עש"ב במבוא לארים ניסי גיטין עמוד 82

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן