שאל את הרב
print
אא

למה הגמרא אומרת ספק קרא... ספק לא קרא...(ברכות כא.) וכדו'. לכאורה הסיפא נראה מיותרת, כי אם הגמרא היתה אומרת רק ''ספק קרא'' אז ממילא אני יודע שהאדם מסופק אם קרא או לא?

הרב רז צבי הרשפינוס

שאלה יפה 
ונראה כוונת מחבר הש"ס לומר שזה ספק שקול 50% קרא ו50% לא קרא 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
דילוג לתוכן