פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
האם אדם שקרא בתורה "לא תטה משפט, ולא תכיר פנים" בתוספת וא"ו החיבור. האם צריך להחזירו על כך? מה הדין כשתקנוהו רק לאחר העליה? האם זה נחשב לשינוי משמעות?
עיין בהגהות איש מצליח (סימן קמ"ב הערה 3) שלדעת מרן מחזירים את הקורא גם כשאין המשמעות משתנה, ולכן אפילו סיימו את העליה צרכים להחזירו וע"ש בהערה 1 ובבאה"ל.