פרשת נשא
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.
מה ההבדל במשמעות או כוונה במילה אמונתך כאשר היא מנוקדת עם תו בסגול "אֱמוּנָתֶךָ" כמו במודה אני, וכאשר היא מנוקדת בשווא נע "אֱמוּנָתְךָ" כמו בתהלים צב"?
באמצע משפט התי"ו מנוקדת בשוא. אבל בפסיק או בנקודה התי"ו מנוקדת בסגול.
כדי להעשיר עוד את ידיעותיך תוכל להאזין לשיעורים באתר.