שם לתינוק
שמות מצויינים, כל שלא קוראים על שם אנשים שנפטרו בקיצור ימים ושנים/עריריים/ללא בת זוג/מזלם רע מעבר לרגיל, וכדאי להקדים את השם ישראל.

חמי שנולד בתונס ונפטר לפני 5 שנים נקרא ישועה (SAUVEUR בצרפתית) כנראה על שם רבי ישועה בסיס זצוק"ל. רציתי לדעת האם כדאי ומומלץ לבני המשפחה לקרוא לתינוק בשם ישועה על שם חמי ? שמעתי בארץ הרבה אנשים שאומרים שכיוון שאותו האיש הנוצרי נקרא גם בשם זה, לא כדאי בכלל. האם יש הבדל אם רוצים לתת לתינוק רק שם אחד או כמה שמות ? האם אפשר להחליף בשם יהושע ולהגיד שהוא נקרא על חמי?
תשובה מפורטת על כך על כך ממרן שליט”א תמצא בוידאו זה בדקה 4:30