שאל את הרב
print
אא

שלום לכבוד הרב. כמובן שאני מדבר רק במקום צורך גדול בו האינטרנט החסום לא עונה על צורך האדם שמחזיק בו כגון. אדם שצריך זאת לצורך עבודה מסויימת כמובן שלאדם אין צורך ומחזיק טלפון שאינו כשר הוא אדם רשע שהריח איכה דרכא אחרינא. אין בנדון דנן הקשר לטלויזה כלל ועיקר שהריח הטלוויזיה הוא רק לפיה מה שמחליטים לך ולא אתה קובע מה יהיה השידורים וכן אין לך יכולת קסם מידע. כך שאינו דומה.

הרב אדיר כהן

מבחינות רבות מכשיר זה מלא טומאה וזימה מהטלויזיה עשרת מונים.
ואם המכשיר הכשר לא מספק לו מה שנצרך לצרכיו המוכרחים, וחושב הוא שבשבילו מכשיר זה בבחינת "ליכא דרכא אחרינא" יעשה שאלת חכם שישקול הדברים האם באמת נצרך הוא להכנס ללוע הארי, או שעדיף לו להתרחק בכל אופן ממכשירים לו.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן