בעניין קריאה בתורה
התלשא היא לא מוקדמת במילה, אלא תמיד המיקום של התלשא הוא בצד ימין של המילה, ולכן מה שעושים הקוראים את השני גרשין והתלשא באותו מקום, נראה שהם צודקים. וכן המנהג בישיבת כסא רחמים.
אולי לא הבנתי כל מה שכתבתם אבל נ”ל שעניתי על השאלה.
האם יש מקור למנהג לעשות טעם עליון בשני פסוקים של עליית חתן מעונה. ואם כן היכן המקור ?
כנראה נהגו כן כיון שהעליה קצרה ועלתה דמים מרובים ואף שפסוקים אלו חשובים שיש בהם ברכות מיוחדות וכלליות ונאמרו אחרנות לפני מותו של משה רבינו ע"ה מ"מ יותר מכובד להאריך קצת כן נראה לענ"ד