קמץ ופתח
יש אולי כמה כללים בזה אבל גם הם לא דנים בכל האופנים.

האם כלל זה תופס גם במילים הבאות במקף? למשל לכהנו לי, ונחזה בך שיש געיא ב3 הברות לפני הסוף, זה רק ההעמדה באות או שהמילה שלפני המקף במלעיל?
רק העמדה.
מילה המחוברת במקף לעולם לא יהיה בה טעם לא מלעיל ולא מלרע.
"טעם" מורה על סיום המלה "מקף" הוא בדיוק להיפך, הוא מורה שהמילה לא הסתימה אלא מחוברת למילה שאחר כך.