שאל את הרב
print
אא

האם מותר לחתוך ענפים של עץ זית על מנת לבשל את העלים (לעלים יש תכונות בריאותיות גבוהות) מבחינת שנת שמיטה כי כנראה אני משחית את הפירות שעדיין לא גדלו או שהתחילו לגדול

הרב יעקב כהן

אם עדיין לא יצאו פירות מותר כמו שכתב הרמב"ם (פרק ה' מהלכות שמיטה הי"ז)

שאלת המשך: לתלוש ענפים בשנת השמיטה שיצאו כבר פירות

ואם יצאו פירות? ואני בכל זאת צריך את העלים?

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן