Menu
שאל את הרב
print
אא

אני כבר קיבלתי כמה פעמים תלונות מההורים על הבן שלי בן שבע שהוא הוריד מכנסיים לילדים אחרים יותר קטנים או בגיל שלו, או שכנע אותם להוריד בגדים. הוא היה פעם משחק עם ילדים שהם היו שלוש אחים במשפחה ועכשיו הם כבר עברו דירה והוא וחברים שלו סיפרו שכשהם היו אצלהם הילדים האלה הורידו בגדים וגם אמרו להם להוריד. לא יודעת אולי גם זה השפיע אליו ואני לא יודעת כמה פעמים זה קרה. העניין הזה מאוד מדאיג אותי. אני חסרת אונים.
דיברתי עם הבן שלי על הענין הזה כל פעם. נסיתי לדבר איתו ברכות וזה לא כל כך עזר. נסיתי להבהיר לו שאני מאוד כועסת עליו ושזה משהו שמפחיד ואסור לעשות וזה מאוד משפיע עליו כי אני לא כועסת עליו כמעט אף פעם. והיום אחרי כמה זמן קיבלתי עוד פעם תלונה מאבא של ילד מהכיתה שלו שהוא הוריד לילד מכנסיים ושיחק עם חבר שלו כאילו הם עושים לו זריקות. האבא אמר שהוא התלונן כבר כמה פעמים. איך כדאי להגיב במצב כזה?

הרב יורם חדאד

לפי התיאור נראה שהילד זקוק לשיחות בצורה מסודרת להבהיר לו עד כמה חמור ושלילי הדבר. וכמו כן יש לדאוג שיהיה עסוק בפעילות חיובית יזומה, שאז זה יהיה כעין משקל נגד המשיכה ההרגל השליליים. בהצלחה!

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן