Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום הרב הבן שלי לומד בתלמוד תורה בצפון בכיתה ז והוא תלמיד מעולה ולמדן מה שכן הרב שלו והמנהל של בית הספר אינם מאמינים בו וגם אנחנו לא מאמינים בהם לגבי ישיבות מניסיון עם הבן הראשון שהוא היה מצוין והם שלחו אותו לישיבה לא הכי טובה אנחנו פנינו לישיבה טובה בגבעת המורה שמי שמנהל אותה זה משפחה מכיוון שהמצב כזה אנו לא יודעים מה לעשות האם לשלוח למתיבתה או להשאיר בכיתה ח מה לעשות הרב והאם בגיל כזה צעיר לשלוח אותו רחוק למתיבתה שלכם לנו אין מחשב בבית אנו פונים אליכם מהסיפריה שהכתובת מיל היא בסיפריה אודה לכם אם נוכל לקבל עצה

הרב חנוך הכהן

הרבה פעמים ילדים ששולחים אותם לפנימיות בגיל צעיר הם ילדים שיש להם בעיות בבית, או שהמשפחה חילונית או מקולקלת, (ואני מכיר אישית בחורים תמימים וטובים שנפגעו מזה), לכן לא מומלץ לשלוח ילד לפנימיה בגיל כזה.
לגבי הבעיה שהמורה והמנהל לא ישלחו אותו לישיבה טובה, כמדומה שזה תלוי בכם, תשקיעו בו בשנה הבאה שילמד טוב טוב את החומר, (ואם בכיתה זה לא מספיק תוסיפו לו אברך וכיו”ב), ותבקשו שיבחן בכמה ישיבות ואח”כ נחליט היכן נשים אותו, ואחרי שהדבר יהיה תלוי בידכם תראו איזה ישיבה מתאימה לו.
יתכן שאיני מכיר היטב איך המערכת אצלכם מתנהלת והפתרון שכתבתי אינו מעשי, אך לענ”ד אפשר לחשוב ולמצוא פתרונות טובים לבעיה שהזכרתם בלא לשלוח את הילד לפנימיה, בפרט שאתם מתחילים לחשוב כבר מעכשיו ולא ברגע האחרון…

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן