שאל את הרב
print
אא

אדם שעשה את סגולת מלח העומר ביום הספירה הראשון וכן ברוב ימי הספירה בשבוע האחרון לספירה - שכח לספור לילה אחד, ולמחרת בבוקר כפי שההלכה אומרת סופר בלי ברכה וממשיך בלילה למחרת כמובן תופס את המלח וכו'השאלה היא האם הסגולה ממשיכה אף על פי ששכח לילה אחד ''בברכה'' האם הסגולה תופסת רק עם ספר עם ברכה בלילה או שמספיק הספירה כמו בסיפור פה שספר בבוקר

הרב יאיר עזריה

הנה בדרך כלל סגולה צריכה להיות כסדרה. אמנם מסתבר שכאן הועיל הדבר, כמו שספירה בבוקר מועילה כך גם המלח שהחזיק עימו. בפרט שיש אומרים שכל ענין המלח הוא רק בלילה הראשון.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן