Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום כבוד הרב זאת אותה אחת ששאלה את השאלה לגבי הצבא לבנות. קודם כל תודה על התשובה אני באמת זקוקה להם והיא עוזרת לי לגבי היראת שמיים אתה צודק במאה אחוז ועובדים על זה יום יום ותמיד יש לאן להתקדם האם זה ירד לי בצבא? אני לא יודעת סביר להניח שכן אבל עדיין אשאר עם העקרונות שלי והאמונה שלי זה בטוח. גם 2 אחי הגדולים שבצבא לא רוצים שאלך וחשבתי עם עצמי עוד קצת מאז שכתבתי את השאלה וכרגע אני לא הולכת גם מטעמי דת וגם מעוד סיבות כאלה ואחרות, אבל הרצון בוער מאוד התשובה שלך עזרה לי בעיניין קטן ומסויים שזה פתר אז תודה רבה! לגבי מה שאמרת לא חושבת שגם לבנים הצבא לא מתאים כי בסוף מי ילך אם לא הם וגם הם אמורים להיות מספיק חזקים באמונה שלהם כדי שכל מה שקורה לא יזיז להם. יש גם חטיבות שמיועדות לבנים בלבד אז הבעיה לא נמצאת בחטיבה עם בנות. בכל מקרה התשובה עזרה לי ושמחתי לקבל אותה היא נתנה לי עוד קצת חומר למחשבה תודה רבה כבוד הרב ויום טוב.!

הרב חנוך הכהן

יישר כח על התגובה.

לגבי השאלה אם הבנים לא ילכו לצבא מי ילך, התשובה היא שהיום יש הרבה חילוניים שכבר הולכים לצבא והם ממלאים את התפקידים הנדרשים. אם יהיה מחסור אמיתי אולי באמת נצטרך ללכת ולשרת בצבא (כפי שיורו גדולי ישראל), וגם להיות מספיק חזקים לעמוד בנסיונות או לדרוש את התנאים המתאימים. אבל להכנס לנסיונות ועוד קשים כאלה לא כדאי ולא ראוי, די לנו בנסיונות שהקב”ה מביא לנו בחיי היום יום)

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן