Menu

ההילולא השנתית של הישיבה

ט׳ בטבת ה׳תשפ״ד – ט׳ בטבת ה׳תשפ״ד – דצמבר 21, 2023
print
אא

דוקא השנה יותר מתמיד • איך מצטרפים למערכה דרך ההילולא

מה מיוחד השנה ואיך ההילולא מגיעה עד אליכם הביתה

לרכישת כרטיס הגרלה>>>

 

ההילולא המסורתית של הישיבה כמו בכל שנה, יום ההילולא של מרן האיש מצליח הי”ד מצויין גם כיום ההחזקה והסיוע השנתי למען הישיבה, ברכישת כרטיסים להילולא ולהגרלות אתם מסייעים ומחזיקים את הישיבה לכל השנה כולה.

לרכישת כרטיס הגרלה>>>

 

השנה כחיבור ללוחמינו היקרים העומדים על משמר ארצנו, הוסיפו בישיבה נדבך נוסף חשוב מאוד, פרוייקט ‘אמץ לוחם’, בכל רכישת כרטיס אתם בוחרים שם של לוחם שבחורי הישיבה ואברכי הכולל ילמדו להצלחתו ושמירתו עד לסיום הלחימה בעז”ה.

לרכישת כרטיס הגרלה>>>

 

בעקבות המצב השנה והגבלות פיקוד העורף השנה לא תתקיים הילולא באירוע פיזי אלא בשידור חי, כמובן עם כל האוירה הקבועה של ההילולא, כשבנוסף על כל רכישת כרטיס תקבלו לביתכם מארז ההגנה ובו קמיע מיוחד שנבחר על ידי מרן ראש הישיבה שליט”א, ספר אוצרותינו על החגים כהמשך לסדרה שחולקה כל שנה בהילולא, המתנה שבחרתם, נר להדלקה יחד עם מרנן ורבנן בעת ההילולא ועוד. המארז יישלח עד לביתכם בעז”ה.

לרכישת כרטיס הגרלה>>>

 

דוקא השנה במצב הנוכחי כולנו נרתמים לעזור ולסייע לישיבה, לחזק את לימוד התורה למען הצלחת המערכה ושמירה על עם ישראל וחיילינו היקרים.

לחצו עכשיו והיו שותפים>>

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן