Menu

בנין הבית השלישי – כנס מיוחד לרגל הוצאת ספרו השלושים של מרן שליט”א

כ׳ בתמוז ה׳תשפ״ג – כ׳ בתמוז ה׳תשפ״ג – יולי 9, 2023
print
אא
לרגל הוצאת ספרו של מרן ראש הישיבה שו”ת “בית נאמן” חלק שלישי, בארבעת חלקי שלחן-ערוך, שהתקבל בחיבה רבה אצל כל שוחרי התורה, נערך מעמד הודיה מיוחד ומרגש, בו גם זכו להוקרה המסייעים במשך השנים במלאכת הקודש הוצאת הכתבים הרבים.
ספר זה הוא למעשה הספר השלושים שיצא עד כה מכתבי-יד מרן ראש הישיבה שליט”א המסולאים בפז.
ספרי ראש הישיבה חולשים על כל חלקי התורה. תשובות ארוכות ועמוקות בהלכה, חידושי ש”ס בעומק העיון, הלכות וענייני המועדים, חידושי תורה בפשוטו של מקרא, דקדוק לשון הקודש, קידוש החודש, מאמרים בשיטת העיון הספרדי, עיונים בתולדות גדולי ישראל, השקפה ומוסר, ועוד.
את הערב ארגן בביתו האחראי על הוצאת כתבי מרן – רבי הראל זנזורי שליט”א, שסיפר בדבריו על העבודה ההיקפית והמורכבת בסריקת אלפי כתביו של מרן וסידורם לדפוס בדייקנות. במהלך הערב הוקרנה גם מצגת מיוחדת המסכמת עשרים שנות פעילות בהוצאת הכתבים. במעמד השתתפו גם אחיו הגאון רבי צמח מאזוז שליט”א מראשי הישיבה, וחתנו הגאון רבי ליאור כהן שליט”א ראש ישיבת מאור יוסף באלעד.
נשאו דברים הרה”ג ר’ משה חדאד שליט”א והרה”ג ר’ הלל פלוטקין שליט”א מראשי העוסקים בכתבי מרן בכלל ובספר החדש הנוכחי בפרט, והעלו על נס את הזכות לעסוק במלאכת קודש זו, שרבים רבים ניאותים לאורה.
כמו כן, הודו למרן שליט”א על שפתח את אוצרותיו להאיר לעם ישראל ביבול תורני העצום ורחב-היקף שהטביע בחותם של מסירות-נפש! בכלל דבריהם שבחו את רבי הראל זנזורי על טרחתו הרבה בספרי מרן שליט”א בכל כוחו, כה יעשה וכה יוסיף!
בדבריו מרן שליט”א הודה לבורא עולם ולרבנים המסייעים בהוצאת הכתבים ובראשם רבי הראל, והוסיף דיברי חיזוק ועידוד לקראת ימי בין המצרים.
ברכתנו למרן שליט”א כה יתן וכה יוסיף להפיץ מתורתו לעדרים מתוך בריאות איתנה ונהורא מעליא.
 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן