Menu

יום חג בעולם הספר | הופיע ויצא לאור ספר סולת נקיה

כ״ט באייר ה׳תשפ״ד – כ״ט באייר ה׳תשפ״ד – יוני 6, 2024
print
אא

בשורה טובה לשוחרי התורה ועמליה בכלל ולתלמידי מרן ראש הישיבה שליט”א בפרט, לרגל צאת הספר היסודי והחשוב “סולת נקיה” העוסק בענייני עיבור תכונה וקידוש החודש, לאחר עשרות שנים בהם לא היה ניתן להשיגו גם לא במהדורה הראשונה.

על פניו, הספר הינו מהדורה מחודשת של הספר שיצא לפני עשרות שנים, אך במבט שני הלומד עומד ומשתאה אל מול העבודה היסודית שנעשתה ע”י הרב הראל הי”ו וצוות העורכים שהביאו לכאן פנים חדשות ממש.

בספר, שהינו ממש ספר בסיס בעניינים אלו, מביא מרן שליט”א את יסודות לימוד עיבור החודש בצורה ברורה ובהירה, ואליהם נלווה קונטרס “פרפראות לחכמה” הכולל מאמרים וביאורים בכמה סוגיות בנושא.

לצד אוצר בלום זה ניצב קונטרס מכתבי תורה ובו גלריית מכתבים מרתקת, עם התכתבויות ושאלות שנשלחו למרן ראש הישיבה בנושאי חכמת העיבור ועוד.

הספר הייחודי שהועלה על שולחן מלכים והוגש למרן ראש הישיבה אמש במעמד הכנסת ספר התורה של משפחת זנזורי מגיע בימים אלו אל מדפי החנויות, המלצתינו היא להזדרז עם הרכישה טרם יאזל מן המלאי.

לחץ כאן לרכישה כאן באתר הישיבה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן