Menu

ויהי בנסוע | תיעוד וסיקור מהלווית הגאון רבי אליהו ענקרי זצ”ל

ג׳ בסיון ה׳תשפ״ד – ג׳ בסיון ה׳תשפ״ד – יוני 9, 2024
print
אא

הלווית הגאון רבי אליהו ענקרי זצ”ל התקיימה היום (ראשון) בשעה 16:00, כאשר ההספדים התקיימו בישיבת כסא רחמים ומשם יצאה מיטתו לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה.

כבר משעות אחר הצהרים המוקדמות נכרה תכונה רבה ברחובות הסמוכים לישיבת כסא רחמים עם הגעת מאות רבות מתלמידיו שבאו מכל קצות הארץ בהסעות מיוחדות כדי לחלוק כבוד למי שהיה ממייסדי הישיבה ופעל רבות למען עולם התורה בארץ הקודש.

בלטו במיוחד בין משתתפי ההלוויה, שורה ארוכה של מנהלי תלמודי תורה ומוסדות חינוך ממגוון מגזרים שהיו בקשר קבוע עם רבנו ונהנו ממנו עצה ותושיה, וכעת עם הגיע השמועה על פטירתו, קיצרו את יום הלימודים ועלו ובאו עם צוות המחנכים ללוות את רבנו בדרכו האחרונה.

מעבר למאות שעלו ובאו מצפון ומדרום, הועברו ההספדים בשידור חי עם למעלה מאלף צופים, שנערך לטובת תלמידיו בחו”ל שלא הספיקו להגיע לארץ למסע ההלוויה.

את מסכת ההספדים פתח מורנו הגאון הגדול רבי צמח מאזוז שליט”א שדיבר על גדלותו של רבנו שהייתה מלובשת בענווה ופשטות נוראה.

את המשא המרכזי נשא מרן ראש הישיבה שליט”א. עוד אמש, עם הגעת הודעת האבל לבית מרן, התבטא בצער ואמר “היה לי כמו אח וסייע לי כל חייו, ראשון לכל דבר שבקדושה, עזר וסייע לעשרות מוסדות בארץ, הציל מאות נפשות ילדים שכמעט נפלו ויצאו מהדרך..”

עוד הספיד מורנו הגאון הגדול הרב יצחק ברדא שליט”א ראש ישיבת יצחק ירנן, שהגיע מאשקלון למרכז במיוחד בכדי לקחת חלק בהלווית רבנו.

בתום ההספדים יצאה מיטתו מרחבת הישיבה בליווי תלמידיו כשהאבל ניכר היטב על פניהם.

קרדיט תיעוד: מ.א.ח

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן