Menu

ההדלקה המרכזית במעמד מרן שליט”א

כ׳ באייר ה׳תשפ״ד – כ׳ באייר ה׳תשפ״ד – מאי 28, 2024
print
אא

מעמד הדלקה רב רושם נערך בליל ל”ג לעומר בהשתתפות מרן ראש הישיבה שליט”א • המעמד נפתח לאחר השיעור השבועי ברחובה של עיר

לראשונה, עקב הוראות הצבא על ביטול הילולת הרשב”י במירון, קיים מרן ראש הישיבה שליט”א מעמד הדלקה מרכזי לתושבי בני ברק והסביבה בהשתתפות מאות רבות של משפחות שעלו ובאו לכבודו של רשב”י.

בכביש שלפני בית המדרש הגדול “אהבת התורה – איש מצליח” הוקמה הבמה עליה כבדו בנוכחותם חבר מועצת חכמי הורה הגאון הרב מחפוד, הרב בראשי לישראל הגאון הרב ישראל מאיר לאו, הגאון הרב אליהו מאדאר, המשגיח הגאון הרב מיכאל סגרון, ראש ישיבת מאור יוסף הגאון הרב ליאור כהן, הדיין הגאון הרב חנן קבלן, המשנה לרה”ע ב”ב ר’ ניר אריאל, ועוד רבני קהילות ואישי ציבור חשובים.

המעמד המרכזי נפתח מיד בסיום השיעור השבועי, עם עליית מרנן ורבנן לבימת הכבוד לקול שירה וזמרה עליהם הופקדו הזמר דניאל ריס ותזמורתו שליוו את האירוע כולו לשמחת המשתתפים במתחם ההילולא בבני ברק ורבבות המאזינים בארץ ובעולם בערוץ קול ברמה ובשידור חי בערוץ היוטיוב

 

חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי שלמה מחפוד נשא דברים בשבח היום ומעלתו, הרחיב על מסע חייו של בעל ההילולא התנא האלקי רבי שמעון בר יוחאי, והתפלל כי בזכותו ישובו במהרה כל החטופים והנעדרים.

הרב הראשי הגאון הגדול רבי ישראל מאיר לאו דיבר אודות גדלותו העצומה של רשב”י והביא דברים מן המדרשים ואגדות חז”ל, בסיום דבריו ציין את שמחתו להשתתף במעמד העצום בראשות מרן גאון ישראל שליט”א שמפאר בנוכחותו את גדלותו של היום ואת גדלותו של ספר הזוהר הקדוש ומחברו רשב”י זיע”א.

לאחר מכן מרן ראש הישיבה רבנו שליט”א העלה את האש לכבודו של בעל ההילולא לקול צלילי התזמורת, לא לפני שערך את הסיום על ספר “הילולא רבא דרשב”י” ונשא תפילה בעבור החטופים שישובו והפצועים שיתרפאו.

מיד לאחר ההדלקה פצח הקהל בשירה ובריקודים סוחפים מתוך התרוממות רוחנית, כאשר לבימת הכבוד עולים בזה אחר זה עשרות ילדי חלאקה לקבל את ברכת מרן שליט”א.

    

בסיום האירוע ערך מרן ברכה מיוחדת לכוחות הביטחון ולקהל שהשתתף ומיד לאחמ”כ עשה מרן קבלת עול מלכות שמים.

המעמד המרומם נמשך עד לשעות המאוחרות ולאחריהן התפזרו המשתתפים ברגשות הומים של קדושה והתעלות.

 

לוידאו המלא מהאירוע

 

לגלריה מהאירוע לחצו כאן

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן