Menu

אמש (יום ראשון) מרן ראש הישיבה הגאון הרב מאיר מאזוז שליט”א, נסע למסע חיזוק בדרום

כ״ג באלול ה׳תשפ״ב – כ״ג באלול ה׳תשפ״ב – ספטמבר 19, 2022
print
אא

את תחילת המסע, מרן פתח בכולל “קול רינה” בנתיבות, בראשות הרב חיים יוסף אברג’ל, בנו של הגה”צ הרב יורם אברג’ל זצ”ל. לפני כחמש מאות אברכי הכולל ורבים מתושבי העיר, מרן מסר שיעור ונשא דברי חיזוק לציבור. תחילה דיבר על דרך הלימוד בעיון ישר, תוך שהוא מביא דוגמאות ומטעים הדברים כדרכו בקודש. והוסיף שיחת חיזוק באמונה ובטחון בה’ על אף המצב הבטחוני בארץ ובעולם. ובסוף הזכיר משבחו של הגאון הרב יורם זצ”ל.

לאחר מכן המשיך לבית מדרשו של המרא דאתרא הרב פינחס כהן שליט”א, וגם שם בהשתתפות קהל גדול מתושבי העיר, מרן מסר דרשת חיזוק לקראת יום הדין הקרב. תחילה פתח בברכה למרא דאתרא, ולאחר מכן עבר לדבר מענייני דיומא. קטע משעשע נרשם כשאחד הילדים בשיעור קצת התעייף, ומרן פנה אליו באמצע השיעור ואמר לו: “אתה בטח עייף מהלימוד בתלמוד תורה, לך תעשה סיבוב בחוץ ותחזור”…

לאחר תפלת ערבית, מרן המשיך לקביעת מזוזה במפעל “ארזים” (מפעל לעצים) במושב בית הגדי. מרן קבע מזוזה, ובירך את בעל הבית שיבנה וישכלל בעצים האלה את בית המקדש. כמו כן, במעמד השתתפו רבנים ואישי ציבור, הרב של מושב כפר מימון, הרב של מושב גילת, ראש עיריית נתיבות מר יחיאל זוהר, ח”כ ישראל כץ, ראש מועצת מרחבים מר שי חג’אג’ ועוד, שביקשו ברכת “שנה טובה” ממרן שליט”א.

את סיום המסע מרן חתם בעיר באר שבע, בעצרת השלושים לפטירת פעיל ושליח הציבור בעיר ר’ שמואל ביטון זצ”ל.

ההשתתפות וההתלהבות הגדולה העידו כי תושבי הדרום התכוננו למסע הנדיר כיום חג ממש.

 

לגלריה לחצו כאן 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן