שאל את הרב
print
אא

לחמותי יש שלושה שמות, שתי שמות מאז שהיא נולדה ושם השלישי הוסף לה לפני שנה. השאלה היא: באיזו צורה אני מברכת את בעלי? עם שלוש השמות של חמותי?

רבני בית ההוראה

השם שהוא עיקרי ובו קוראים לה תמיד – אותו יש להזכיר. (ואם תרצה להוסיף את כולם לא יגרע).
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
דילוג לתוכן