שאל את הרב
print
אא

לגבי תשובה 2 - האם הכוונה היא שגם בחודש ה- 13 יש ענין להיות חזן ולהגיד קדיש מהשבת שלפני יום האזכרה עד ליום האזכרה (דהיינו י"ג אדר ב')?

הרב אדיר כהן

האזכרה בסוף החודש השלוש עשרה היא רק דרך חומרא, והאזכרה העיקרית היא בסוף החודש השנים עשר, ולכן אם יכולים לנהוג כן גם בחודש השלוש עשרה כדאי.
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
דילוג לתוכן