מעיקר הדין אינה צריכה לבוא כדמוכח מהשלחן ערוך (סימן ס"ב סעיף י"א). אלא שראוי שתבוא לאותו חדר, כמו שכתבו בשו"ת יביע אומר חלק ו' (חלק אבן העזר סוף סימן ט') ובספר ברכת ה' חלק ד' (פרק ה סעיף ד'). ועיין שם בהערה (מספר 24) שכתב בזה הלשון: ומכל מקום אין צריך שהכלה תשב בשלחן החתן וחבריו, רק תשב בצד עם קרובותיה בחדר שמברכים בו ברכת המזון ושבע ברכות. וכן ראוי לנהוג, בפרט בדורנו שהצניעות רופפת. עד כאן. ואם המקום צר, ואין אפשרות שתבוא עם קרובותיה לאותו חדר אלא אם כן יהיו ממש ליד הגברים, שב ואל תעשה עדיף וישארו הנשים במקומם אחר, שלפי הדין אין צריך שתבוא הכלה. וכל האולם נחשב לחדר אחד אף על פי שיש מחיצה בין הגברים לנשים.