היגוי האות ג’ רפה
עד כמה שידוע לי הג’ הרפויה היא בדיוק כמו הר’ המקובלת היום. ולגבי הבעיה כאשר היא נסמכת לר’ למי שאינו יודע לבטא, זכורני שמרן זצ”ל אמר בישיבה שכאשר הג’ הרפויה סמוכה לר’ יש לבטא אותה כג’ דגושה.

שלום רב, כיצד צריך לכתוב - "חילול ה'" או "חילול השם"? או שזה לא משנה? לכאורה צריך לכתוב "חילול השם" ולא "חילול ה'", כי מחלל השם מחלל את שמו של הקב"ה וח"ו לא את הקב"ה בעצמו. אשמח לשמוע את דעתכם. בברכה, יהושע בהר"ב
ודאי שאין מחללים את הקב"ה אלא את שמו, אבל גם אם כותבים חילול ה' משמעות הדברים זה שמו של הקב"ה ולא הוא עצמו ח"ו.