ספירת העומר בהודעת סמס
מרן ראש הישיבה שליט”א בשו”ת בית נאמן ח”א חאו”ח סי’ ל”ד בנדונו שם העלה שספירה בכתב אינה כלום, וה”ה בנידון זה שאינה נחשבת ואינו יכול לספור מכאן ואילך בברכה.
לפני ספירת העומר יש נוהגים לומר לשם יחוד , הגאון רב עובדיה זצ"ל פסק לדלק תיבות מצות עשה ,דלאו עשה דרוב פוסקים סוברים ספירה בזמן הזה ,הוא דרבנן . א) מי כתב הנוסח מצות עשה .ב)הסידורים מלפני מאתים שנה למשל החיד"א, הוא אמר מצות עשה או לא אמר מצות עשה ?
עיין בכף החיים (סימן תפ"ט ס"ק ז')