הנצחת תורמים ממהדורא ראשונה
אין חיוב לחזור על התורמים, וכך נהוג בכמה ספרים.
(השו”ת מתוך עלון פניני הפרשה מספר 1113).
הגיע לידי קטע מספר ''שומר ישראל אחרון'' שכותב ע''ב פסוקים ושמות קדושים לידם וכותב שמי שקורא הפסוקים הנ''ל ומכוון במחשבתו השמות לא ינזק כל אותו היום וכותב שבשמות אלה קרע מרע''ה את ים סוף ובהם החיה אלישע את חבקוק אולם מאידך ראיתי בספר לקט הקציר לר' אברהם כלפון שכתב וקצת נוהגים לומר ע"ב פסוקים כמו שנדפס בסידורים ולפי דעתי טוב שלא לאומרם כלל והטעם כי המה שלא כסדר ובטעות ומי שרוצה לאומרם יאמר אותם כמו שנכתבו במחזורים ושערי ציון שהמה מסודרים על נכון וגם צריכים לאומרם בלי הפסק כלל ביניהם ובכוונה גדולה ובנחת וזה אינם עושים ההמונים וע"כ טוב שלא לאומרם כלל עכ''ל ובספר שערי ציון כתב שהם תפלות של האר''י והקשה בספר אבן השהם בפתוחי חותם שהאר''י בפע''ח כתב שלא לאומרם לא קודם תפלה ולא לאחר תפלה וסיים בפתוחי חותם שאולי לא בשעת התפלה כלל ש''ד עד כאן ושאלתי האם למעשה ניתן מומלץ לקרוא פסוקים אלו או שיש לימנע מכל זה
אם האר"י כתב לא אומרים לא קודם תפלה ולא לאחר תפלה, ואם רוצה יאמר בזמן אחר.