Menu
שאל את הרב
print
אא

אנחנו קבוצה של בנות שהחלטנו ללבוש גרביונים שחורות (אטומות לחלוטין), וכעת הסתפקנו האם דבר זה נחשב חיזוק ותוספת צניעות או שלא? כי ישנן מקומות שאוסרים על תלמידותיהם ללבושות גרביונים שחורות.

הרב אליהו מאדאר

אשריכן ואשרי חלקכן ודאי  שגרביים שחורות עדיפות פי כמה מהגרביים שהולכות אתן היום ברחוב החרדי שהם בצבע הרגל  או קרוב מאד, ודקות ביותר ונראית כהולכת בלא גרביים כלל, ובעוה"ר הוסיפו פשע על פשע לקצר החצאית מאד ובתחלה היו אומרים העיקר שיכסה את הברך והיספו גם יותר מזה והיא פרצה גדולה וחמורה בחומת הצניעות והמכשולים רבים למי שיש עניים לראות.

ולכן פשוט הדבר שגרביים שחורות אטומות עדיפות שמכסות את הרגל ממש, ומ"מ הנכון הוא להאריך את החצאית עצמה שכך כל הרגל תהיה מכוסה ולא נראית צורתו כי בגרביים בלבד עדיין צורת הרגל נראית, וכשמכסים בחצאית ארוכה ורחבה כל הגוף מכוסה כראוי  

ויה"ר שבזכות חיזוקכן בצניעות תתברכו בכל הברכות ותזכו להקים בתים נאמנים בישראל ולשפע ברכה ובזכותכן יאמר ה' לצורתינו די ונזכה להשראת השכינה אמן 

שאלת המשך:

אז אם אני מבין את הרב נכון, הרב אומר שהכי טוב זה ללבוש חצאית ארוכה (עד לקרסול) ובנוסף אליה גרביים בצבע שחור?

רבני בית ההוראה

כן 

הלבוש הראוי ביותר הוא שהחצאית תכסה את כל הרגל בנוסף לגרביים 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן