שאל את הרב
print
אא

שלום עליכם שמעתי שבפיוט אדון עולם במניגנות שבקטע "בטרם כל יציר נברא" כשמחברים במנגינה את בטרם לכל ומפסיקים קצת ואז אומרים יציר נברא זה נשמע שאתה אומר שלפני הכל היה יציר שנברא האם צריך להקפיד בזה או לא? מחילה אם זה לא מובן .

הרב חנוך הכהן

צריך להקפיד לומר : בטרם , כל יציר נברא .

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן