הנצחת תורמים ממהדורא ראשונה
אין חיוב לחזור על התורמים, וכך נהוג בכמה ספרים.
(השו”ת מתוך עלון פניני הפרשה מספר 1113).
בחלוקת התרי"ג מצוות ישנו הסדר של הרמב"ם-לפי נושאים והסדר של ספר החינוך שהוא ע"פ מה שכתוב בתורה וע"פ הפרשות. רציתי לשאול מה ממקור הסדר של תיקון ליל שבועות הנדפס שלכאורה הוא מסודר ע"פ התורה דהיינו פריה ורביה מילה גיד הנשה וכו' אמנם אח"כ המון מצוות לא מסודרות כגון מצות סידור לחם הפנים ואחריה שלא להוציא בדי הארון ממנו ועוד הרבה כיוצא בזה.
הוא מסודר עפ"י ספר החינוך, ודרכו למנות קודם כל מצוות עשה שבפרשה ואח"כ כל מצוות לא תעשה.