שאל את הרב
print
אא

האם אפשר לברך על הדלקת נרות חנוכה בלובי בבית מלון

הרב רזיאל כהן

לא כדאי שכולם ידליקו שם בברכה. (הן מפני שיש לצדד שכלם סמוכים על שלחן אחד, והן מפני שלא ניכר מי הדליק מה, והרי זה דומה למדליק באמצע הרחוב). והנכון להדליק חנוכיה אחת מרכזית בשותפות בחדר האוכל, ולהוציא בה את כולם ידי חובה. (כמובן בתיאום עם הנהלת המלון). ובזה גם פרסום הנס יהיה הרבה יותר. וברוב עם הדרת מלך. וכן דעת מרן ראש הישיבה נר"ו (ע' משנ"ב איש מצליח דקמ"ו ע"ב הערה 5).

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן