שאל את הרב
print
אא

בנטילת ידים בבוקר מתי צריך לברך על נטילת ידים?

הרב רז צבי הרשפינוס

אם כאשר נוטל את ידיו יש לו צורך להתפנות לשרותים יטול ידיו בתחילה ללא ברכה ולאחר שיצא מהשרותים יטול ידיו לסרוגין בברכה. ואת הברכה יש לברך קודם הניגוב במגבת, ואם בטעות ניגב קודם הברכה יכול לברך בדיעבד לאחר הניגוב. [וכל זה מובא בפירוט מלא בשו"ת איש מצליח (ח"א סי' א')]

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן