שאל את הרב
print
אא

בס"ד שלום רב, שאלה על איוב פרק א', פסוק ד': "וְשָׁלְחוּ וְקָרְאוּ לִשְׁלֹשֶׁת אַחְיֹתֵיהֶם" כיצד כתוב "שלשת" אחיותיהם ולא "שלוש" ? הרי לנקבה צריך שלוש ולא שלושת. תודה וברכה

הרב חנוך הכהן

בלא סמיכות אומרים "שלוש" אבל בסמיכות אף שבדרך כלל לשון "שלשת נופל על זכר כמו "שלשת ימים" אפשר לאמרו גם על נקבה 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן